Hei, oon Hukka. Mua vähän väsyttää, ku riehuin niin kovasti siskojen ja veljen kans. Mun siskoja ja veljeä väsyttää kans.

Tässä on mun sisko ja sen tassu.

Tässä on meidän äiti. Se on tosi ihana ja kiltti ja tykkää rapsutuksista.

 

Me tultiin autolla tosi pitkä matka Skellefteåsta tänne. Olin kyllä tosi kiltisti koko matkan, mutta mua kyllä väsyttikin vieläki aika kovasti aamun riehuminen. Pysähdyttiin neljä kertaa ja pissasin hienosti kolme kertaa pihalle ehkä kertaakaan autoon! Nyt me on oltu jo muutama tunti täällä uudessa kodissa ja täällä on uusia leikkikavereita! Nuo ihmiset ei haluais, että leikin tuon Kissan kans, mutta seki haluais leikkiä mun kans takaa-ajoleikkiä. Sitte ku saan sen kiinni niin se leikkii huitomisleikkiä. Sitte täällä on kaks jotain kummallista pitkäkorvaa, mutta ei mua ne kiinnostanu ku ne oli semmosen seinän takana.

Nyt meen nukkumaan, että jaksan yöllä riehua. Heippa!