Hukka sai Kamulta haasteen, ja pitäähän siihen osallistua!

 HAASTE KUULUU NÄIN:

1. Laita tunnustus blogiisi.

2. Kirjaa sinne myös nämä säännöt.

3. Linkitä blogiin, josta sait tunnustuksen.

4. Listaa viisi aistia ja kerro mitä ne merkitsevät sinulle.

5. Haasta viisi muuta blogia jättämällä niihin kommentti.

Näkö: Näkö on tärkee juttu, että ulkona varmasti bongaa kaikki kauempanakin olevat koirat ja ilmottaa niistä pomppimalla. Lumiukonkin huomaa paremmin, kun on hyvä näkö. Lumiukoille pitää vähän hörähdellä ja haukkua. Lumiukot voi olla vähän vaarallisiakin. Lumiukoilla on kepit käsinä, jee!

Kuulo: Mulla on aika tarkka kuulo. Kuulen hyvin aina ku Killi hyppää ruokapaikalta alas. Mun tehtävä on sitten ajaa Killi takas sohvalle. Ja sitte kans kuulen ku nuo menee kanihuoneeseen. Sitte kuulen ku mut ajetaan kanihuoneesta pois. Sen kyllä kuulis vaikka ei oliskaan näin hyvä kuulo ku mulla.

Tunto: Musta on kiva ku mua rapsutellaan. Varsinki korvien takaa ja kyljistä ja mahasta ja selästä ja takapuolen päältä ja kuonon alta. Mutta sitte se ei tunnu kivalta ku korvia kutitetaan.

Haju: Mun mielestä maksamakkara haisee hyvältä ja Killin ruoka. Sitte mun pitäis muka aina ettiä haistamalla nameja, mutta mää aina nään ne ennen ku haistan. Nuo on yrittäny laittaa niitä nameja piiloon, mutta en mää jaksa niitä haistella. Viime aikoina ulos on tullu kauheesti mielenkiintosia hajuja, varsinki puitten juureen ja pusikoihin. Ja nurmikollakin on monesti hyviä hajuja. Niitä pitää välillä jäädä haistelemaan vähän enemmänkin.

Maku: Kaninpapanat on parhaita. Mää en vaan muka sais syödä niitä. Killin ruokakin vois olla hyvää, mutta sitäkään en saa syödä. Ja on mun omakin ruoka ihan hyvää. Ja juusto. Ja kurkku ja porkkana ja paprika ja kaikki.

 

Hukka ei halunnu haastaa ketään muuta ku kivat kaverit Rommin ja Rillan Nakottajan blogista. Mutta sano se, että muutki saa vastata, jos haluaa.